http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

1 december 2010

1 december

Första december idag då! Kollade självklart på Julkalendern imorse, ett måste...

Hade tänkt göra bloggen lite julfin idag, men kan inte få in fallande snö! Har kollat hur man gör på flera olika ställen men det funkar inte :/ Mjo mjo, får se om jag kanske kan ordna det nån gång ändå. 
Idag har det varit skola, okej dag idag. Tog med kniven hem från slöjden [ja, jag har träslöjd den tönten]! Slappdag som vanligt onsdagar :) Slutade dock inte tidigt utan var med på den andra gruppens hemkunskap och det sög rent ut sagt. Jag har missat ett par lektioner så ville ta igen det. Men det ångrar jag djupt av hela min själ!

 När jag kom hem såg jag att jag hade fått ett brev från sjukhuset så det blir att åka dit nästa fredag! Jippi. Asså ni tror jag är konstig men grejen är att, ryhov = shopping i Jkpg och det är tummen upp! :)
Hihihihi. Men det finns ett problem... har biologiprov den dagen vilket säkert betyder att jag måste göra det nästa onsdageftermiddag och då slutar jag inte tidigt då heller!! Piss.

Är förövrigt hemskt ledsen att jag inte visat er några roliga bilder på sistone men det går verkligen inte att fota när man kommer hem och det är helt mörkt nästan direkt. Vill verkligen det men det går som sagt inte så bra. Så ni får vänta till helgen. Imorse var det förresten 20 minusgrader! Shitmygod.

Nej, detta blev ett väldigt rörigt inlägg. Bäst jag säger hejdå & återgår till livet.

Kraaaaaaaaaam Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!