http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

5 december 2010

Snaaaaart..

..kommer ni kunna kika in på min alldeles nya, fräscha blogg.se blogg!
Kanske idag? Men då vill jag ha tre kommentarer (hah, låter lite småfjantigt!) först!
Ni får stå ut med att den inte är superdupersnygg än, verkligen inte lätt att fixa, att bara ändra textstorlek där är en historia för sig.. :)

Men den börjar ta form.

Ha en bra dag och somsagt, tre kommentarer från tre olika söta personer och ni får kolla in min nya blogg idag!

Kram Moa

5 kommentarer:

  1. Längtaaaaar :D

    Synd att man inte får kommentera flera gånger, haha ..

    SvaraRadera
  2. eftersom du älskar kommentarer så ska du få en...jag ska säga vad jag tycker om din blog...
    den är verkligen jätte bra! älskar att du gör några inlägg varje dag, alla inlägg är roliga :;) otroligt fina bilder tar du ! jag tycker de skulle va roligt med lite inredning :) kram

    SvaraRadera
  3. Ja nu vill vi se den nya ;) Kram lilla Moa <3

    SvaraRadera
  4. din blogg är bäst moa så du får en till komentar :D
    //Felicia <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!