http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

4 december 2010

min fina dag som slutade bajsigt

Har haft en mysig dag idag. Först möjsade jag och mamma till det i Vetlanda, kollade lite, köpte lite julklappar mm. Blev ett vanligt svart linne, ett par leggings och ett par knästrumpor för min del :P Ja, inte i present men ni fattar nog!
När vi kom hem så åt vi och sen har jag städat lite och även satt upp några tomtar, de kommer ni få se i ett inlägg alldeles strax! Vid sjutiden satte jag mig och tog tag i plugget inför denna vecka. :-( Fy! Skittråkigt att plugga. Dock gjorde jag inte mycket, övade lite glosor och läste Oliver Twist boken bara. Har engelskaprov på tisdag och biologiprov på onsdag.. så imorgon blir nog lite pluggdag. Det var detta som gjorde min lördag bajsig. 

Men men.. 

Har en del justeringar på blogg.se fortfarande.. några saker som inte funkar. Det är lite illa. Men förhoppningsvis kommer jag trivas bra där och allt blir ordnat så kan jag flytta dit runt jul? Vi får se..  
Ja, jag ska inte flytta inläggen och så hade jag inte tänkt, men ha kvar denna blogg men bara blogga på blogg.se istället! Vi får se.. :) Nu ska jag fortsätta kolla lite där!

Ha en bra kväll och en bra andra advent imorgon!

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!