http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

1 december 2010

Julkalender # 1 dec

Okej... fick ett litet [damp]ryck. Har sett många bloggare som har en liten julkalender på sin blogg, med nåt roligt varje dag. Tänkte vara lite wannabe..  så ja, vi får se hur detta går. Det kan ju vara kul i alla fall, eller?! :) Hoppas ni uppskattar det. Skulle göra en liten snygg bild på mej (den där uppe) och ja, ni ser hur konstig tomteluvan blev. Hohoho, ser ut som ja, ni vet (ni i min skola vet precis vilken vaktmästare jag menar)........ får nu plågas av den bilden i 24 dagar, shiiit.

Aja.

Nu är det bara så att jag har total hjärnsläpp så jag kommer inte på nåt bra att visa er idag. Har inte så mycket tid till det heller just nu..  tänkte lite kläder men hittar inget snyggt. Hrm hrm.
Så vi gör såhär att ni får skriva allt ni vill se idag istället så lovar jag att visa er något extra kul imorgon. Eller nej, jag lovar inte. Men kanske! Jag lovar om jag får minst 4 kommentarer eller 10 'toppen' på detta inlägget. Det är väl inte så mycket krävt?

Puss sötnosar.

1 kommentar:

  1. Gör en egen rolig berättelse och skriv lite varje dag :))!!

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!