http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

3 december 2010

busy day

Jaa ni?
Ni kan inte gissa vad jag har hållt på med heeela långa eftermiddagen.
Jo, jag har fixat med en annan blogg. Ja, en på blogg.se.
Men ni kommer aaaaaldrig få adressen. Jodå, kanske. Men absolut inte än, den är inte så snygg nämligen.
Och för er som funderar på att starta en blogg: Vill du göra en precis så som du vill, med mycket egna bilder och att du är villig att lägga ner mycket tid på din bloggs design, välj blogg.se. Ska du bara ha en enkel blogg skaffa en på blogspot.com. Här är det verkligen busenkelt om man jämför med Blogg.se!
Men det är ganska kul oxå :)

Så, nu vet ni.
Ikväll är pappa på julbord och brorsan tror jag ska iväg, i alla fall ska jag och mamma ha myskväll med kysklingspett, Idol & godis. Fina fredag!
Imorgon vet jag inte vad som händer, kanske fota lite. De bilderna jag visade er innan idag tog jag och mammsi ute efter skolan. Solen lyste magiskt vackert och vi använde reflexskärmen. Kanske ni får se fler bilder nån dag. :)
Nu får ni ha det bra.


Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!