http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

2 december 2010

hrm?

Det blir nog ingen såndär julkalender.. orkar inte helt enkelt. Är så lat och har faktiskt en del annat att göra. Men vi får se. Kommer inte komma nåt varje dag men kanske då & då?! Blev ni lessna nu? Mjo mjo.

---

Skola idag, ganska väldigt okej dag. Slappa lektioner, ja superslappa till och med. Hemkunskap på slutet, älskar. & hör&läs-prov på engelskan som var fettkul :) Svenskan bara läsa Oliver Twist, matte - alltid slappt, so helt okej :D
Men. Inte mer plugg på bloggen sa jag ju. Har tyvärr typ inget annat att skriva om dock. 

Ni fick två bilder i alla fall som jag och pappa tog igår.. . stör mej lite smått på att bild nr 2 ser ut som ett skolfoto, men lev med det!

Äsch, nu ska jag laga mat!

Ha det fint.

Kram Moa

2 kommentarer:

  1. Du är så otroligt sööt! ;) Kollade precis igenom några inlägg som jag missat, och jag kan säja att du skriver jätte bra och fotona är jätte fina :)

    // Kramizz Whilma

    SvaraRadera
  2. Jaha där försvann mina planer på att dubbelkolla din blogg varje dag fram till jul då... :( Kram ;) <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!