http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

24 januari 2010

Fotosession med Stina

Jag vet att ni säkert har sett massa såna här bilder innan, men nu plågar jag er med ännu fler! Haha. Men det är väl bättre med ett sånt här inlägg än inget alls? :D I alla fall, det är inte samma bilder på Stina som jag har visat förut för dessa tog jag igår, fast de liknar de jag visat förut...
klicka på bilden för att förstora den!
Okej, ska jag berätta hur detta gick till?
Jo, jag tvingade ut Stina, hon ville såklart gå in igen men det fick hon inte för mej. Då stod hon vid den ena ingången, men där var det ingen sol så jag tig med henne till
den andra ingången där solen sken. Så tog jag några kort på henne. Eller några & några, kanske fyrtio stycken ;-) /Moa

1 kommentar:

  1. Najs!! :) Ska du inte ta kort på å lägga upp din fina MOA-text i snön som jag såg idag..? ;P hehe. puss på dej. :) <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!