http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

16 januari 2010

Shoppat.

Idag var jag och mamma i Vetlanda och kollade lite i affärer. På Ginatricot köpte jag denna snygga jeansskjorta för endast 199:- I de andra affärerna kostar de runt 3-5oo kronor så jag tycker detta var ett kap!
Såhär ser den ut!
Det blev även en svart vanlig kofta i lite längre modell, har letat LÄNGE och äntligen hittade jag en av märket Only på Vero moda.
Och ett blått linne att ha på gympan på Team sportia.
Jaa, detta blev ett modeinlägg, man måste ju variera sej lite ;-)
Men det är så här att just nu sitter jag med en dator pappa har lånat från sitt jobb, för vi har inget internet och ingen telefon, har varit så ett par ggr under julen och det är så nu igen ;-(
Så jag kanske inte bloggar så flitigt direkt, men vi får se...
Ha det bra och kom ihåg att ni när som helst får önska ett inlägg!
Massor av kramar från Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!