http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

17 januari 2010

Mys Moa tipsar: Gör din egen tee

Som jag skrev innan har jag gjort en egen tee (T-shirt) idag. Om ni inte har nåt att göra, är sugna på nya kläder men inte har pengar så tycker jag ni helt gratis kan tillverka en sån här snygg t-shirt. Om ni har nån tröja att klippa till såklart. Jag tog pappas, en herr T-shirt i storlek Large och fixade till ;-) Först klippte jag av ärmarna så de inte blev så stora. Sen klippte jag av längden lite, så det blev lite slitet och inte så lång. Sen klippte jag av halsringningen såman slapp den där 'mudden' som kliar.
Sen bestämde jag mej för att måla lite med textilpenna. Jag skrev bara 'Don´t worry be happy' med stora bokstäver, gjorde en stor glad smajlis och en sur gubbe som jag gjorde ett kryss över. Sen ska jag stryka den också så det håller.... ;-)
Om jag har denna i skolan nån gång, undra hur många som kommer börja sjunga på sången 'don´t worry be happy' då... :-)
Hehe.
Nu ska jag göra ett modecollage.
Jag har väldigt mycket kläder omkring mej just u, så ni får stå ut med det ett tag, snart kanske jag är insnöad på inredning.
/Moa

1 kommentar:

  1. De ä najs Moa! Snygg tröja,.. ;P Be happy-tröjor gillar vi! haha. ;)
    Puss. <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!