http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

30 januari 2010

Massa bilder!

Hej igen! Det var ett tag sen jag bloggade, men nu är jag tillbaka. Igår var vi som sagt lediga från skolan, så på förmiddagen fotade jag lite. Sen efter lunch åkte hela familjen till Växjö, där vi badade på Aqua Mera. Det var riktigt riktigt kul! Idag är det bitande kallt ute, runt femton minus. Jag har fotat lite idag med men nu är jag inne i värmen istället,...:-)
Eftersom vinterlandskap är det enda man fotar utomhus vid denna tiden får jag tråka ut er med ett par vinterbilder till.
Nu ska jag kolla lite till här på nätet och så. Kanske tar jag en sväng till Julia i eftermiddag och åker pulka om temperaturen blir lite mildare. Ha en bra lördag! /Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!