http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

30 januari 2010

Jag saknar sommaren!

Ååh, vad jag saknar sommaren.
16/7 var lyckodag. Jag köpte kameran och visste inte vad det skulle betyda.
När jag kollar igenom gamla bilder fastnar jag ofta för bilder tagna den sextonde juli tvåtusennio. De är fina, soliga och så. Jag längtar så till våren & sommaren och få fota massa.
I alla fall, nu tänkte jag berätta om när jag köpte kameran.
Den 21 juli skulle vi till Sthlm på semester.
Den 14 juli sa jag till mamma&pappa: -jag funderar på att köpa systemkamera. De kanske tänkte om några månader. Jag hade andra tankar. -Innan vi åker till Stockholm.
Haha. Jag kollade på nätet och mina pengar på sparkontot. Hade vad som behövdes och lyckan var på topp :-)
Den 16 juli köpte jag min lille Nikon D60. Har inte ångrat det en sekund. Jag är så nöjd.
/Mys Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!