http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

5 januari 2010

Mysiga Moa!

jag med min kamera, januari -10
Hej svejs!
Mys Moa. Namnet är så mysigt, haha!
Ja, jag tänkte blogga lite då va! Kul, kul.
Jag är 13 år, bor i Småland, gillar att fota, gillar mode och att mysa.
Det gör jag ofta! Jag gillar att pyssla också och ibland gillar jag inredning ;)
Men det jag gilar mest är att fota, det är så himla kul!
Den 16 juli köpte jag Nikon D60 och den är bara bäst ;)
Här kommer jag blogga när jag har lust, nu ska jag fixa så denna bloggen blir lite snyggare.
Alla är välkomna, hej och hoppas ni stannar, ska fixa så alla kan kommentera även ni som inte har blogg!
/Mys Moa

1 kommentar:

  1. Trevligt trevligt Moa! Kul att läsa en blogg som nån som man känner skriver, hehe ;)Ska definitivt fortsätta läsa! ^^ kram på dej. / Julia <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!