http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

17 januari 2010

Sunday

Idag är det söndag ju! Innan har jag inte gillat söndagar, men nu gör jag det! Man kan bara mysa och göra slappa grejer. Idag har jag klippt sönder en av pappas vanliga T-shirts till en personlig tee ;-) Jag tänkte göra ett fototryck men det hände nåt med skrivaren så det blev röda streck på den... Så istället målade jag lite med en textilpenna. Jag har fotat så bilder kommer!! Men kanske inte idag, förhoppningsvis men vi får se om jag orkar. Just nu sitter jag med en lap-top i knäet, har precis ätit upp lite godis (och mjölk, haha xD) och kollar på reprisen av Robinson. Jag kollade igår med, men jag slog på teven och då var det vad som visades. Ha nu en bra söndag, vad ska ni göra? Kram Moa Ps. nu har jag haft 200 besökare, inte så mkt kan tyckas men för mej räcker det! Så kul att ni besöker mej, fortsätt med det så blir jag glad. Och lämna gärna en kommentar! ;-) ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!