http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

13 januari 2010

Önskeinlägg

Fina Julia (tyvärr utan blogg) önskade att jag skulle visa mer av mina (fina) bilder och tipsa lite, hehe, jag är inte så bra på sånt...! Här kommer några och det kommer fler eftersom...(andra dagar)
Världens enklaste sak, ett vintrigt träd mot en blå himmel!
Frost, denna bilden blev mjuk&mysig tycker jag! Frost!
Jag gillar de här fotona när solen skiner och det snöar lite mysigt, häftigt att få denna kombon, sol och snö! Dessutom har solen blivit gigantisk :)
Alla de här korten är oredigerade!
Korten är tagna utomhus (såklart) med auto,fotar fortfarande auto (ghaa, måste lära mej manullt nu) på ratten brukar jag ha 'ej blixt' (vet inte vad det heter, hjälp?)
Mer såna här inlägg kommer :)
Önskar ni nåt mer? Gör ni det så nappar jag direkt (om det är nåt seriöst & kul såklart) och skriver ett sånt inlägg! Ni kanske vill att jag ska blogga mer, eller ha frågestund eller nåt helt annat! Skriv, skriv, skriv!
Massa kramar /Moa

1 kommentar:

  1. Heej Moa!
    Superfina bilder du visar!
    HA det bra vännen!
    Kraaam Alice ♥

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!