http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

22 oktober 2010

black and white

Har ni någon favorit? Jag gillar den sista :)

Fotade lite inomhus innan när solen sken in genom fönstrena. Tycker bilderna blev ganska bra, tog de med självutlösaren själv! Hahah, inte så lätt alltid ;)

Men men . . . har faktiskt pluggat lite matte och fysik innan, de roligaste ämnena helt klart så det var inte så farligt. Har en engelskabok på 90 sidor som ska vara utläst till måndag, den handlar om nåt M16 och jag fattar inte vad det är eller nåt sånt, det är ingen bok om passar en tjej som jag! Det är väl bara töntkillar som fattar sånt?! fördomsfull kamratstödjare :P ta det med ett leende!

Nej, nu ska jag nog ta och dra mej ner och hämta lite godis och krypa upp i soffan och glo på tv, eller på datorn. Ni får ha en fin fredagskväll!

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!