http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

31 oktober 2010

varning för egobilder!

 Jag tycker det är väldigt kul att ta bilder som ser ut som riktiga bilder tagna i en studio.
Men... ingen i min familj vill vara modell så jättegärna men pappa är bra på att fota så han tog lite bilder på mig idag. Nu har jag redigerat och de blev väldigt bra, eller vad tycker ni?
Varning för egobilder, men skitsamma!


 
Av de understa, vilken föredrar ni, svartvitt eller sepia?

Alla bilder är svartvita (förutom den sista då) för att i färg blev de intre alls lika bra, gulaktiga... :/
Men, har ni någön favorit? Jag gillar de med vind i håret, tagna med hjälp av hårfön :)

Testa att fota studiobilder hemma, det är jättekul! En vit vägg, en modell och en kamera är det enda som behövs!

<Är fortfarande lite småsjuk, inte alls säker på att jag orkar åka och shoppa imorgon, kanske det blir på tisdag istället?! Ha en bra dag sötisar! Nu ska jag baka som ni såg på förra inlägget>

Kram Moa

4 kommentarer:

  1. Fy va fint Moa!! :D Var har ni tagit dom? Jättefint, verkligen!! :) Nästan skrek när jag såg det.. ;) Kram <3

    SvaraRadera
  2. På väg att bli sjuk säger du.. På väg att bli fotomodell/fotograf, säger jag..! Hihi. :) <3

    SvaraRadera
  3. Haha Julia, tack sötnos! Vi har bara tagit de mot en av alla våra vita väggar... och bilderna från Öland, bara ta de! Haha! :D Kraam <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!