http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

25 oktober 2010

jaså?

Är  det såhär det ska vara i åttan?
För första gången i mitt liv känner jag att jag verkligen har mycket plugg.. gaaaaah!
Engelska renskrivning tills imorgon, matteläxa helst tills imorgon, So som jag inte fattar och måste läsa mm tills onsdag, fysikprov (har inte öppnat böckerna) tills onsdag, ta fram spanskagrejer tills imon... är det detta som gör åttan jobbig eller har skiten rentutsagt bara börjat?

Jaja.

Nu ska jag återgå till engelskan.
ha en snajsig dag, det ska jag inte ha!

Behöver jag säga att ett höstlov nästa vecka sitter riktigt fint?

strunta i texten... haha!

Kram Moa 

Ps. har ni nån bra jullåt att rekommendera som jag kan lägga in på min julspotifylista? ;)

1 kommentar:

  1. Aha du, vänta bara tills i nian... Hehe :P Gymnasiet blir förstås säkert ännu värre. Bara som en liten uppmuntran till dej ;) Kram <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!