http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

15 oktober 2010

Freeedag!

HEY!
Göttans skönt med fredag. Sitter i soffan och tragglar med Fysiken. Tanken var att jag skulle göra alla mvg-uppgifter men jag har nyss börjat på G och det är redan skitsvårt, haha.
Vi får se hur det går.

Var som sagt och handlade lite smått innan idag. Blev en kofta, trosor och träningskläder. Ni får kanske se bilder om ni vill? När jag kom hem gick jag nästan direkt ut och körde värsta hårda träningspasset, haha, enligt mej ja! Typ 40 sit-ups, sprang runt åkern och korta sträckor, intervaller, cyklade mm. Så det kändes bra. Sen tog jag en snabbdusch och här sitter jag i nattlinne och pluggar. Ni kanske tycker synd om mej som pluggar NU liksom men det är ganska hyffsat kul och så gör jag ju det på datorn så det funkar kanon ;)

Är verkligen för tråkig vad gäller bilder.

Men snart kommer vanliga fina bilder, jag lovar inte. Men kanske.

Kram Moa !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!