http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

13 oktober 2010

hejsvejs

jaha. Då var ännu en onsdag slut. Eller nej, har ju tv-marathon-kväll kvar! JIPPI :)
Kom precis hem från konfan...innan den som började halv fyra var jag hos morfar, slutar ju tidigt idag. Där pluggade jag skallen av mej. Historiabajs, har redovisning imorgon & -som vanligt- tar min del av redovisningen cirka 4 minuter, de andras tar väl drygt tjugo sekunder. Liksom gaaah, försöker korta ner det men det går sådär. Aja. Har ont i huvudet och det är så himlans jobbigt. Nog om negativt.
Idag hämtade mamma ett till paket -från H&M- och där i låg.... en kofta, så mycket kan jag avslöja. men ni får nog se bild en annan dag. Så länge kan ni ju gissa vilken det var HÄR.

Nu ska jag kolla på lite olika bloggar & sen äta & sen plugga lite till om jag hinner innan halv åtta hos mig börjar. Och jag vet, jag är lat som inte lagar maten idag. Ville gjort det... men hade som sagt ont i huvudet så...PALLA.

Ni får inte en bild för att jag är så himla snygg, ni får en bild för att jag tycker synd om er att bara läsa text. Så vill inte jag ha det på min blogg. Så nu har ni nått att vila ögonen på. Hahahhaha.

1 kommentar:

  1. Vad gullig du är Moa!! Skulle kunna göra allt för att få ditt hår! :) <3
    // Kramizz Whilma

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!