http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

14 oktober 2010

fast week

Denna veckan har gått sjukt fort enligt mej. Imorgon är det redan fredag, U-N-D-E-R-B-A-R-T!
& efter skolan ska jag och mamma till vetlanda & handla, härligt.

Idag fick vi tillbaka engelskaproven. Jag fick 180,5 av 220 tror jag det va? Är inte så jättenöjd, men det var ju vg i alla fall ;) Fick även tillbaka hemkunskapstestet, fick 14/18, visste att det inte hade gått så bra så var hyffsat nöjd.
Nog om det. Vi hade so-redovisning idag & enligt mej gick det jättebra, det var verkligen skönt! :)

Känner mej väldigt lycklig nu. Snart är det helg och ikväll har jagknappast några läxor. Ska nog ut & gå en promenad i det sköna höstvädret och sedan titta på tv och äta godis eller nåt. Imorgon blir det shopping och sen fredagsmys. Verkligen skoj! I helgen har jag inte mycket planer...
Men nu är det visst mat, återkommer senare ikväll!

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!