http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

23 oktober 2010

datanörd

Har suttit och nördat sen halv tio vid datorn, nice men onödigt. Men nu ska jag nog ta och röra på fläsket :$
Har faktiskt försökt att blogga lite kul, med olika videoklipp men det tog så lång tid att ladda upp så det gick typ inte! Synd.

Men i alla fall, så längtar jag till jul! Det är verkligen mysigt och nu när snön har kommit får jag verkligen julkänslor, hihi. Har härmat Antonia och gjort en jul spotifylista, yey!
Kan inte spotify så bra och har ingen aning om det går göra såhär, men här har ni den, haha, tryck på den och välj öppna så ska det nog ordna sej ;) Mina favoriter är i vilket fall All I Want For Christmas Is You, Juligen och Mer Jul, tihihi.

Ha en bra jul!

Eller en bra lördag i alla fall :)

Kraam Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!