http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

18 oktober 2010

plugg & mys

Efter skolan åkte jag till stan & där handlade jag och pappa lite smått och gott till mammas födelsedag :)
Sen när vi kom hem käkade jag kyckling & pasta och sen blev det ut och 'träna' = jogga typ 100 meter, 20 sit-ups max 5 armhävningar och lite annan löpning. Hahahah. Har i alla fall duschat och nu sitter jag i sängen och väntar på att Antonia ska logga in på msn så vi kan chötta om fysikinlämningen. Men hon loggar inte in!!

Skola idag & vet ni vad? Jag fick MVG på spanska hör och läsprov. Var så himla glad! 22.5 av 24, jippi!! Nog om det - en vanlig skoldag idag. Inget speciellt hände förutom spanskan då! Happyface.

Nej, nu ska jag väl kanske göra lite so tills korven loggar in.


Gammal bild - men säger som vanligt. Hellre en bild än ingen alls?

Nu får ni ha en riktigt fin kväll!

Kram Moa 

1 kommentar:

  1. Grattis, det är så gött att känna att man har gjort bra ifrån sig... :) <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!