http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

20 oktober 2010

en onsdag

Tja Bloggen!
Ja, jag är fjortisbloggarN number one, lätt.

Nej men... slapp skoldag idag, slöjd, so, friluftsdag. På So:n var det prov & det gick väl ganska bra. Och på friluftsdagen blev det plintfotboll, innebandy och fotboll som ägde en del. 
När jag kom hem hade skolfotot kommit oxå, vet inte om jag ska lägga ut det här... men på fb finns det JULIA! Hahaha.

Ikväll är jag ensam hemma, sköönt! Ska bara slappa och ha det mysigt!
Kanske kommer lite bilder eller ett modecollage senare :D

bild från augusti även om det ser ut som november.
Har ni tänkt på hur töntig sån där kursiv text ser ut?! Typ gammaldags.

Och vet ni vad.. det snöar ute! Jihoooo! Fram med pulkan till helgen :P

Ha en finig dag alla sötnosar.

Kram Mois

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!