http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

16 mars 2010

En bra dag!

Det har varit en bra dag idag. I alla fall ganska.
På eftermiddagen var det som sagt friluftsdag. Jag hade vattenvolleyboll. Mitt lag vann ;-) Yee.
Fast vi var klara vid två, men jag fick inte sluta för en lärare..! Konstigt.

Jaja. Sen var det dags förr en lång & tråkig bussfärd. När jag kom hem mös jag lite med katterna och fotade de lite. Nu har jag ätit, åkt min dagliga dos av skidor och suttit vid datorn. Eller det gör jag ju än, som ni förstår. :-)

Bilden är på mej när jag åker skidor, som ni ser, hihi!
Ja, det var det.

Kram Moa!

Ps. Tack för de fina kommentarerna jag har fått på sistone. ds.

1 kommentar:

  1. För att du äger på vatten volleyboll!:)
    Vasaloppet nästa år eller ? Moapoa

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!