http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

13 mars 2010

När livet bara känns toppen

Idag är en sån dag då allt bara är skoj. Jag har bara varit hemma & slappat, men funderat, planerat, drömt & tänkt en massa. Massa roliga saker.
Och så har jag gjort något jag tycker om väldigt mycket, nämligen fotat. Så fort jag har hittat sladden till kameran (som bara behövs till detta minneskortet jag har just nu, gaah) kommer massa bilder.


Ikväll är det Melodifestivalen, final. Jag tycker det ska bli riktigt kul faktiskt. Har inte följt det så mycket innan men finalen känns lite intressant, jag tycker nämligen alla som ska vara med är jätteroliga att se.
Men jag hejar på Salem Al Fakir & Anna Bergendahl, deras låtar är grymt bra. Tycker det är kul att så många unga är med, och jag tror ärligt talat inte Peter Jöback & Pernilla Wahlgren har en chans mot nykomlingarna :-)

Vilka hejjar ni på? Eller följer ni ens vår schlagerfestival?

/Moa

 

1 kommentar:

  1. Jag tycker ändå att helt fel låt vann :/ ;) ha de!

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!