http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

4 mars 2010

FlowerPower & torsdagsmys, såklart.

copyright ©
Tråkig blombild I know. Men för att jag ska bjussa er på några fiina bilder får ni ta & kommentera :-)
Så, när ni har kommenterat massa kommer roliga inlägg med härliga bilder.

Idag är det torsdag. Direkt när jag kom hem från skolan så värmde jag mjölk, hällde i marianne och vispade lite grädde. MUMS! Världens godaste chokladmjölk. Eller med dumle i, det är oxå smaskens!
Satte mej i soffan och drack chokladen och sen kom jag hit. Till datorn.

Idag i skolan har det varit en vanlig dag, med mycket hål, Matte, Svenska, No & So.
På NO:n (fysik) blev det slappt, ganska i alla fall, vi höll på lite med vattnets lyftkraft & sen kollade vi film.
På SO:n var det grupparbete, gick väl sådär, men det kommer nog bli bra tillslut :-)
Matte & Svenska var inget speciellt...

/Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!