http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

7 mars 2010

septemberfeeling

I september tog jag många fina kort, verkar det som, jag tänkte nog inte på det just då, men nu i efterhand ser jag att jag fotade nog myckt då!!
Så nu tänkte jag visa er några riktiga 'sommarfeeling'pics från sköna september.
ååh, blommor! ©

ännu en härlig blomma, prästkrage! ©


plommonträd med underbar blå himmel! ©

pinkpower :-) ©

vilken superhärlig bild, eller vad tycker ni? ©

Ååh, nu vill jag ha sommar! Eller vår, kunna fota blåsippor och sånt härligt.
Ge mej lite värme :-) NU!

Aja, man får väl njuta av det vi har, fantastiskt vinterväder med massa snö, sol & så.

Blir inga vinterbilder idag... orkar inte ladda in nu!
Kanske kommer imorgon eller på tisdag, annars får ni nöja er med 'gamla' bilder.
Kram Moa ♥

1 kommentar:

  1. saknar dig Moa! Kommer gråta floder imorgon när jag vet att ni har spanska utan mig :/<3
    (Hälsa Johan förresten)Ha det så bra!

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!