http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

5 mars 2010

Utedag!

Ååh. Nu är det fredag. Men jag blir riktigt sur för ni har inte kommenterat. Nu får ni ge mej lite kommentarer, riktigt tråkigt är det när det inte ploppar upp '3 st nya kommentarer' när man loggar in! Fast jag ska bli bättre på att besöka er oxå :-)
Idag är det i alla fall fredag & det är såklart skönt, men vet inte riktigt vad jag ska hitta på i helgen.
Aja, idag har jag varit ute cirka 2 timmar, från tre till fem. Jag har åkt lite skidor & fotat massa :-)
Här är lite av resultatet. Det är ingen logga (vattenstämpel) på, orkade inte...;o
min mössa

tempen, fyra plus i solen :-)

Härligt!

Tog med mina makrofilter ut & fick några najs foton!

© på alla bilder!

Nu ska jag kolla in lite hos er & kanske kommentera, hoppas nu ni gör det oxå hos mej, så blir jag superglad. Kram /Moa

2 kommentarer:

Jag älskar kommentarer!