http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

26 mars 2010

Rolig dag med brorsan!

Jaha. Idag efter skolan åkte jag & Karl (bror) med bussen till stan och träffade mamma där & fikade och så gick jag lite till affärer när de köpte mopedhjälm. Sen åkte vi till Ica och handlade lite innan vi kom hem.
Sen hemma bytte jag om och sen åkte jag och Karl en runda med mopeden, cirka 2,5 mil. Vi hälsade på morfar och det va mys :) Första gången jag åkte på hans moppe men det gick väldigt bra. Så nu hoppas jag på att åka med han några gånger till skolan i vår. och Julia, du kan ju hänga på när du fyllt och tagit körkort!

/Moa

1 kommentar:

  1. Yes of course! :D Tror att jag får böckerna nästa vecka, hehe ;) Bara en liten hake... man luktar avgaser i håret efter att ha åkt, haha. ;) Men de går väl att lösa, vad ska man annars ha moppen till? ;P Kram <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!