http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

10 mars 2010

Sovmorgon

Hej! Nu sitter jag här vid datorn och har sovmorgon, det är väldigt skönt :-)
Vid nio ungefär ska jag åka till skolan. Ska bli ganska kul att åka dit, var ju inte igår!
Därför känns det som om jag missat massa grejer, fast jag vet att jag inte har det., eller?
Visar er en bild från Gröna Lund (tagen en härlig sommarkväll)!
Ååh, nu vill jag ha sommarlov!! ♥

Förresten tänkte jag skriva vad jag har på mig idag, bara för att jag har en ny tröja (som så många andra dagar, haha). Den är från H&M divided och är vit med svarta ränder och liten 'puff' vid axlarna, som den hudfärgade/rosa som jag visade er en annan gång. Kostade bara 99:- (jag köpted en igår). Jag har svarta jeansleggings från Vila till. 

/Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!