http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

30 mars 2010

Snart är det påsk!

Jaa. Snart är det påsklov och ledigt i 10 dagar. Tjihoo, jag svävar på moln :-) Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men nåt skoj blir det nog. Kanske ska vi till Göteborg på fredag eller lördag (nästa vecka). Annars ska jag nog bara ta det lugnt och kanske va med lite kompisar.
Och fra lite påsk kanske, inte för att vi brukar göra nåt direkt speciellt men ändå, äta lite mat och kanske få nåt smarrigt påskägg *hoppashoppas*.

Och så har jag bestämt att på torsdag eller fredag ska studsmattan upp :-) Fy vad härligt. Bilden är på mej från mars 2006, då var jag 9 år... :-) Gulligull.

Förresten åkte jag moppe hem idag. Det var kul och jag kom hem redan vid fyra, med bussen kommer jag vanligtvis cirka vid kvart över, så det var gött.
Nu har jag ätit middag och tagit några kort ute. Snart kommer de upp. Håll ut!

/Moa

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!