http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

17 mars 2010

sjukis jag!

Usch. Jag känenr mej inte frisk. Fick åka hem vid två idag för att jag mådde extremt dåligt sen elvatiden. Hade ont i magen & huvudet, men for inte hem förrän vi hade spanska. Kanske för att det var massa prov & tester idag. Gick nog inte så bra på engelskan (hör & läs-förståelse), orkade ingenting typ.
Så det var minst sagt skönt att komma hem och krypa ner under täcket. Tyvärr kan jag aldri sova på dagen, ganska jobbigt... :/

Jag kommer inte till skolan imorgon, det kan jag säga. Antagligen inte på fredag eller...

Jaja, nu ska jag pigga upp er med lite bilder och sånt skoj.
igår mixtrade jag lite med ljuset på kameran, fotade manuellt och det va skoj att få lite crazy bilder.
Sen har jag tonat ner färgen lite i Photoscape.

 gullstina.

Det är kul att leka lite med kameran, särkilt när solen strålar in genom fönstret och man får fint kvällsljus :-)
Ja, det var det.

Nu ska jag krypa ner under täcket och glo på teve resen av kvällen.
Tjingeling! /Moa

2 kommentarer:

Jag älskar kommentarer!