http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

16 mars 2010

Vad vill ni se för bilder?

Det är lite svårt att veta vad jag ska lägga upp för foton här på bloggen.
Därför skulle jag bli glad om ni ville skriva det här i kommentarsfältet på detta inlägget.

Här är några förslag:
* Djur (katter mm)
* Jag :-)
* Landskap, natur
* Blommor

Blir jätteglad om ni svarar, för tycker ni jag lägger ut t.ex på tok för många blombilder, säg till!!
Jag vill ju att bloggen skavara så bra som möjligt för er, och det är ju ni som ska trivas här!

----

Nu ska jag ta lite kort, sen åker jag till skolan. Ibland hinner man riktigt mycket en morgon...!

/Moa ♥

4 kommentarer:

  1. Allt blir bra :D kram frida

    SvaraRadera
  2. Bara fota på & visa oss alla möjliga bilder Moa :D

    SvaraRadera
  3. Vi vill se alla dina bilder för du e mästerfotograf :) //annnnnie ;)

    SvaraRadera
  4. Gillar djur som du nog vet, bara för att jag inte kan va me dom :( :P Mycket djur å natur tycker jag :) kram :)

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!