http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

1 mars 2010

cheap monday

Idag är det en billig måndag haha. Jag kollade på mina jeans, (Cheap monday) kom på att det var måndag och jag har köpt en fralla, den var billig (fem kronor) och grymt god, så rubriken blev cheap monday :-)
Har kommit hem från skolan nu, sitetr vid datorn och smågråter om en tråkig sak (som egentligen inte är speciellt tråkig). I alla fall, ni i min klass vet nog vad det handlar om, okej, kanske inte exakt men ändå.
Aja, fick tillbaka spanskaprovet idag (innan har jag bara sett resultatet) och jag blev grymt sur, hade skrivit att Soy alto (som betyder 'jag är lång' om man är kille) och sen Tengo trenzas (som betyder 'jag har flätor'). Hade fått fel på det, han sa 'jamen killar kan ju inte ha flätor'. Det kan de visst det, jag kan bevisa (hrmm, har vi nån långhårig kille på spanskan Bella??)

jaja, det var det. Nu tänkte jag visa er en fin sommarbild!

Ååh, va härligt med sommar!
Hoppas alla blev riktgt sugna på sommarlov nu! Då sjutton, blir det inget mer plugg på ett par månader. Jihooo!! ♥♥

Ha en bra dag, ikväll är det Familjen Annorlunda och jag taggar det.
/Moa

3 kommentarer:

  1. SVAR: Aww, tack så mycket för din fina kommentar! Du fick mig verkligen att le stort :D Och hur jag klipper ut sådär är med suddet som har en liten stjärna på sig (photoshop) :)
    Tusen kramar till dig! <3

    SvaraRadera
  2. Vad har hänt Moa ;o
    Finns <3
    Kram frida

    SvaraRadera
  3. Finns alltid moa, du är bäst!:D
    killar kan ha flätor, det är tufft !

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!