http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

21 mars 2010

Tack...

...för att ni är inne här och kommenterar, kanonkul!

Bara för det har jag gjort ett modecollage till er.

Men inte med bara kläder utan oxå Ginas nya modell. Vad tycker ni, hiss eller diss? Skulle de haft kvar den blonda tjejem? Jag tycker det är bra att de har bytt... eller så skulle de kunnat ha båda så både blonda & bruna kan se hur de passar.
Jaja, nog pratat om det.
Jag tycker kläderna är fina. Igår var jag i stan och då kollade jag på den gröna blusen hon har på sig, men jag passade inte så bra i färgen utan köpte istället denna:


♥ Kram Moa ♥

Ps. Skriv gärna vad ni tycker om mina modecollage så blir jag glad!

2 kommentarer:

  1. Du är duktig på att göra sådana collage.
    Gör det i photoscape med?

    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!