http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

9 mars 2010

uppkopplad...

...är jag just nu. Minst sagt. Men dagen har varit helt okej, det gick bra på sjukhuset & väldigt snabbt, tog nog bara tio minuter, max. Så onödigt att åka massa mil bara för det. I alla fall. Sen åkte jag & pappa till Biltema och åt glass, mumsmums... :-) (och han köpte nånting!)
Efter det en sväng till A6 & sen åt vi mat på Ikea. Sen hem & ut och motionera. Det blev lite skidor & sen 'pulsa' i snön. Haha! Tur att inte behöva gå till skolan med en massa ekg runt hjärtat, men jobbigt hemma oxå. Aja, att sitta vid datorn funkar ;-P

Jag hade i alla fall med kameran idag & det var mycket skoj att ta lite 'vardagliga' bilder.
Här kommer några från vackra Jönköping och vägen dit:
klickbar bild
the city man möts av vid första anblicken :-) Fint!

ikea mat
jag på ikea!

 mmmums

glas

bild hemifrån på en blomma i mitt fönster (mucho vissen, yeah, I know!)

Det var det! /Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!