http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

27 mars 2010

Massa vårkänslor!

Ååh. Idag såg jag första snödropparna, så söta & ensamma där de stod fem-sex stycken. De blev dagens fotoobjekt och jag  klickade en del bilder på de första blommorna efter denna vargvintern vi har haft :-)

Har nu pysslat ihop ett enkelt & snyggt collage med lite vårbilder:
 © copyright by Mys Moa
Nå, vad tycker ni om bilderna? Jag är supernöjd.
Längtar som en tok efter fler blommor kommer, vitsippor, tussilago och massa annat!!

---

Idag har jag & mamma gått en promenad. Det va mysigt och skönt att komma ut i det härliga vårvädret. Så har jag oxå fotat lite blommor och ätit mat. Just nu sitter jag med ett par knallgula tights och strax ska jag ut och mamma ska fota några påskbilder på mej :-) Hoppas det blir några bra!
Vad gör ni/har ni gjort en sån vacker dag som denna?

/Moa

1 kommentar:

  1. Fina bilder :) Själv såg jag dock de första snnödropparna för ett par veckor sen, men "nere i dalen" kommer kanske våren senare, haha ;) Ha de gött, kram <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!