http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

23 mars 2010

Tisdagmorgon...

...och jag sitter och myser vid datorn innan bussen går. Vid åtta närmare bestämt.
Så snart ska jag nog klä på mej lite skor och jacka och sen dra till skoooolan. Usch för den.
Aja, tisdagar är hur slappa som helst, har slöjd (fy för den), idrott (bad idag tror jag), lunch, NO, elevens val och sen matte. Så det är en väldigt skön dag!

På slöjden håller jag på med en T-shirt, har hållt på med det sen efter jullovet och är bara på halsmudden, hihi, jag är hyffsat långsam om man säger så. Men sen ska vi ha tryck på och jag vet inte vad jag vill/ska ha. Vill ha nåt annorlunda...:-) Funderar på att ta några schabloner med siffror och skriva ett telefin/mobilnummer nere på kanten på både fram- och baksida, kanske kunde vara coolt. Fast de schablonerna har vi hemma så jag får väl ta med de nån gång, eller göra det hemma-.

Jaja, nog pratat om det. Nu måste jag ta på mej och gå ut till bussen,
Slänger in en Moa-bild oxå, !

Kram på er /Moa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!