http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

7 mars 2010

Foton :-)

fotboll!

härligt!

skidor!

och ännu mer skidor!

grillning! mums!

Så, det var det! Lite härliga pics från igår. Skriv gärna vilken som är din favoritbild.
Personligen gillar jag den näst första mest, får lite 'fjällen' feeling av den!
Vi brukar alltid åka till Sälen men i år blev det inget, och jaa, jag saknar det JÄTTEMYCKET!
Hade varit mysigt att vara där denna veckan till exempel, som lilla Bella.
Och så är det vasaloppet idag oxå... hehe,... :-)

Kram /Moa

2 kommentarer:

  1. SVAR: Tack för dom fina orden! :)
    Jag vet inte riktigt hur man gör på andra photoshop men jag gör i alla fall så att jag öppnar ett helt tomt (Arkiv > Nytt) och sedan klistrar jag dit bilderna (Arkiv > Montera) :) <3

    SvaraRadera
  2. Härliga vinterbilder.
    Den med den grillade marssmalloven tror jag blir favoriten..

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!