http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

3 mars 2010

Onsdagen den tredje i tredje!

Idag har jag varit i skolan. Åkte med mamma hem, åt, bytte om till myskläder, var ute en sväng och sen satt e jag mej här.
Idag har jag faktiskt varit väldigt duktig att ladda in bilder som togs för cirka en halvtimme sen!
Så, nu är jag snäll & visar er bidler, så nu får ni vara snälla och ge mig kommentarer!
Jag modell, fotograf: Pappa ©
Jag modell, fotograf: Pappa ©
Fotograf: Jag ©

Ikväll blir det nog lite tevemys och imorgon är det skola igen.
Fick förresten tillbaka Svenska-uppsats idag. Jag fick VG, jihoo :-)

Ha en mysig kväll och skriv gärna vad ni tycker om bilderna så blir jag jätte, jätteglad! Eller klicka i hur ni tyckte inlägget var, toppen eller bra! Då blir jag oxå lycklig.

/Mys Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!