http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

28 februari 2010

Vinter...

Slask&snö.
That´s it.
Så är det bara. Söta Lina ville se mer vinterbilder och jag älskar ju mina läsare så för att ni ska fortsätta kolla in här gör jag ju såklart som ni vill :-) Detta collaget hittade jag nu, gjorde det nog för ett par dagar sen. I alla fall, jag tycker bilderna va fina & härliga, några har ni säkert sett förut.
Vad tycker ni om bilderna? Skriv gärna i kommentarsfältet!

Dagen idag har rusat förbi tycker jag. Aah, kan vi inte bara spola tillbaka tiden till söndagsmorgon klockan 08:42. Imorgon är det skola och det ska väl bli kul att träffa kompisarna, har ju inte träffat de (er) sen onsdags...!

Kram på er söta läsare, så kul att ni kikar in!
Nu måste jag nog kolla genom plugget så jag inte har glömt nåt!
/Myspys Moa

2 kommentarer:

  1. Hej moa jätte fina bilder
    Tack för hjälpen innan :)
    Men en lite små sak är att alla sakerna kommer på två rader när de ska vara på tre
    hur gör jag så att de blir
    antal idag: ...
    totalt: ...
    nu: ....

    nu är de
    antal idag: ... Totalt: ...
    nu; ....

    SvaraRadera
  2. Hej!
    jag har en veckans bloggtävling! klicka på länken för att delta & läsa mera :)

    http://heddajosefsson.blogspot.com/2010/03/en-bloggtavling.html

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!