http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

18 september 2010

Ååh, lördag!

ÄNTLIGEN!

Lördag :)
Inatt vaknade jag kvart i tre av att det knackade på dörren... jag blev jätterädd, pappa gick ner och öppnade och där var det en ifrån Securitas. Hon sa att det hade larmats hos oss, men hon hade ju kommit fel för hon skulle till grannen, usch. Trodde det var en tjuv eller nåt...

Men jag somnade om och sov ända till kvart i tio! Sköööönt. Sen har jag ätit frukost, badat, rensat i garderoben (tagit fram höstkläder och stoppat ner sommarkläder) och pysslat lite med bilderna som pappa hade framkallat igår.
De blev jättefina! Nästa gång vi är i stan ska vi köpa ett fotoalbum att klistra in alla Cypernbilder i. :)
Det blir roligt!
Några av bilderna.

Ska oxå pyssla lite annat fint med några foton, vad får ni se när jag har gjort det klart!

Kram Moa

2 kommentarer:

  1. Haha, säg till när tjuvarna knackar på istället för att bryta sej in, om dom inte är rånare förstås... ;D
    Haha, jag förstår hur du tänker. :) Kram <3

    SvaraRadera
  2. Julia: jag orkade inte tänka så långt mitt i natten, var bara rädd :) Kram! <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!