http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

30 september 2010

Måste

plugga spanska. Har prov imorgon och jag har inte öppnat boken. Oh no!
Men det brukar ordna sej, spanska är ju inte så JÄTTEsvårt.

Idag har jag varit i skolan och det har gått ganska bra, fick tillbaka hemkunskaps"testet" och jag hade bara ett fel, så jag var skitglad! Fast det jag hade fel på visste jag redan innan så det var ingen big deal liksom.

Ni har ju fått lite funny inlägg innan så nu ska jag snart stänga ner datorn och gå ut till skogen med stinis. Sen PLUGG! Kanske bloggar mer ikväll :D

Tycker om redigeringen i denna bilden, den är från i somras men ändå.. ser typ ut som jag har massa foundation men det har jag inte - har typ aldrig smink. :)

1 kommentar:

  1. Hej Moa! Fin bild på dig där.
    Jag läser också spanska i skolan. Jag tycker det är ganska roligt :) Men läxorna kanske är en aning för svåra. För mig blir det mycket plugg!

    // Kramizz Whilma

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!