http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

9 september 2010

Kanal5 webtv!

MÅSTE tipsa om en sajt värd ett besök när man är sjuk eller inte har nåt att göra.
Kanal 5:s playsida, checka HÄR. Där kan du se hela program som sänds på tv :)
Vi har inte den kanalen och därför är det extra kul att man kolla på till exempel Ullared :) Det gjorde jag i tisdags, hihi!
Snart tror jag att jag ska dissa Idol och lägga mej i badet och glo på nåt program, typ Skånefruar ;)
Haha. MYSIGT!

På tal om Ullared så är det nästan bestämt att jag & mamma ska dit imorgon! UNDERBART! 
Så jag ska nog gå förmiddan i skolan och sen efter lunch blir det som sagt Gekås.

Så jag bloggar säkert inget förrän på kvällen. Kanske det kommer ett tidsinställt dock.

Kram Moa 

1 kommentar:

  1. Fanns mycket fint när jag var där, fast det var förstås ett tag sen... ;) Kram

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!