http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

16 september 2010

torsdag

Visst är jag galet påhittig vad gäller rubriker?

INTE!

Aja, skola idag som vanligt.
Men imorgon är det fredag!! Jippi! Och studiedag på måndag, :):) Gillar´t.
Så lång mysig helg!

Håller på och lagar mat, potatis med korv! Hemkunskap.... inte illa att vara klar med det två veckor innan det ska lämnas in! :)

Idag ska jag i alla fall fixa med bilder som pappa får ta & framkalla imorgon, bland annat Cypernbilder och lite som jag ska ha i mina ramar mm...

Ska oxå gå en promenad och ta ett långt skönt bad hade jag tänkt.
Glömde visst att ge er ett modecollage igår, men det kommer idag, jag lovar!

Ha en fin dag!
Bjuder på en härlig bild från igår !

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!