http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

2 september 2010

Sommaren 2010 - kort & gott

Nu kommer ett inlägg som jag hoppas ni kommer uppskatta. Jag tänkte nämligen visa er mängder med bilder från sommaren 2010! En kanonsommar med trevliga semestrar och allmänt slappa dagar.
Jag har inte jättemycket bilder på denna datorn från sommaren innan jag köpte min egna dator, men så är det... :) Nu är det ju september och höstrusk så då kan man längta tillbaka till lovet då en dag var som ingen dag. Då det inte gjorde nåt om man låg på sofflocket en hel dag, nu är det andra bullar. Skoltider.
När regnet öser ner och löven faller från träden, då kan man titta tillbaka på sommaren och minnas allt härligt.
Förbered er på bildbomb :)

Min sommar tjuvstartade sista maj. Cypern med familjen, tokunderbart!
Ute på båttur!

När jag kom hem var det nästan direkt skolavslutning :) Nästan ännu mer underbart!

Lagom till midsommar tog vi vårt pickpack och åkte till Öland...

...där jag hängde med dessa snyggingar, haha :)

jordgubbar åt jag en del...

I början av juli tältade jag ett par dagar på Gullbranna :)

Skåne....
...och Köpenhamn. :D

Jag fotade bilder med fjärrutlösaren...

...och en hel del blombilder!

Grillpartaj hos Jonna hann vi med innan...

...skolan började igen.

Vad tycker ni om bilderna och såna här inlägg?

Kram en sjuk Moa

2 kommentarer:

  1. det är kul att se sånt här ju :D

    SvaraRadera
  2. ja e ju såå snygg på bilderna!

    Felicia

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!