http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

8 september 2010

en vanlig dag

I en vanlig värld. Vart ska man ta vägen? Kan inget hända, nåt som bryter vardagen? Snart blir jag TOKIG :)

Idag har jag i alla fall varit i skolan. Nej men se, vilken överraskning.
Hade träslöjd, och det gick riktigt bra! Är nästan klar med kniven nu, bara att limma och slipa och lacka och sånt men det är bara skoj!
Förresten, onsdagar är världens mest underbara dag!
Liksom, hur slappt är det inte med slöjd, so, lunch, idrott och svenska? För halva klassen avslutat dagen med två timmar hemkunkap men jag och andra halvan har imorgon istället :P
I alla fall en härlig dag som slutar vid 13.20!

När jag kom hem vid halvtretiden gjorde jag so-läxa. Sen mat, mer so, datorn och efter det promenad och även lite foto efter det! Sen har jag bara slöat här och pluggat lite engelska.

Här kommer lite fina höstbilder som jag har tagit idag! Blev inte så många för batteriet dog, men ändå.

Verkligen höst!!

Har varit ensam hemma sen halv fem och ska vara det ett tag till, så nu blir det halv åtta hos mig och sen Idol. Tror jag tar sällskap av lite Marabou!

Förresten, vad tycker ni om bilderna?
Lite dåliga har ni allt varit med att kommentera på sistone tycker jag! ÄNDRING PÅ DET :)

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!