http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

9 september 2010

Today

Har insett att jag knappt har nånting att skriva om nu för tiden.
Skola idag! Hemkunskapen suger med världens sämsta lärare, annars flyter det la på bra.
Imorgon är det stekdag och kanske, kanske, kanske ska jag & mamma till Ullared efter skolan!! Jippi :D
Hoppashoppashoppas!

Men, jag undrar vad ni vill att jag ska skriva om... visa er.
Mer foton?
Mer modecollage?
Eller nåt helt annat?
Jag vill ha massor av förslag på hur jag ska göra bloggen bättre!
Så skrivskrivskriv så pennan (hrm,... tangentbordet) glöder!

Nu ska jag i alla fall gå ut och kanske fota? Ska nog gå en runda med mamma i alla fall! Sen blir det lite spanskaplugg innan jag glor på tv!
Tvungen att visa en bild så inte inlägget skulle bli för tråkigt!

Massa kärlek //Moa

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!