http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

17 september 2010

Gilla min bild // tävling Pricerunner

Hej!
Såg precis på Facebook att min bild har kommit till final i Pricerunners fototävling! Jippi vad kul!
Så, om ni är jättesnälla, tryck HÄR och gilla min bild. [tror tyvärr att ni måste vara medlemmar på FB för att göra det]
Skulle verkligen bli superglad om ni gjorde det. Gör det innan 19 september för då avslutas tävlingen.
& går det inte gilla den beror det säkert på att ni inte är vän med pricerunner... lite konstigt men det verkar som om man måste vara vän med de för att gilla den.
Men ni kan ju kolla på den ändå! :D

Kram Moa

Ps. den har visst varit igång sen 6 september, synd att jag har missat det :(

UPDATE: Ni måste gilla Pricerunner innan ni kan gilla en bild ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!