http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

17 september 2010

Mmm....fredagsmys!

Hej!
Idag är det en härlig dag, fredag.
Känn på ordet, aah blir lycklig bara av att höra det :)

Hihi.

Idag har jag varit i skolan, har ju typ skrivit det varje dag denna veckan, haha men det är ju sanning.
Men skolan var riktigt skön, det jobbigaste var nog idrott där vi skulle springa 400x3 + 800 meter.
Usch, har verkligen skamligt dålig kondis sen jag slutade på innebandy och fotboll.
1.11 minuter på 400 meter, how bad?

Äsch!
Idag ska pappa förhoppningsvis framkalla bilder som jag ska pyssla med i helgen, dock behöver jag lite nya fotoalbum mm...
Men vi får se. En ram ska införskaffas i alla fall och jag ska göra en "tavla" med massor av olika härliga bilder jag blir glad av!

Har varit dålig med dagens outfit, jag vet, men det blir så att jag orkar/hinner inte fota på mornarna plus att det varit regnigt hela denna veckan... men idag hade jag min nya randiga kofta från Gekås om nån undrar :D

Ha en finig dag alla!

Förhoppningsvis kommer det lite kul inlägg senare ikväll/eftermiddag ;)

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!